Club(s)

Meisjes club Mirjam

Waneer:                                  start dinsdag 1 oktober en we komen wekelijks bij elkaar
Waar:                                      De ark van 19:00-20:15
Voor wie :                                meisjes van 6-12 jaar
Wat doen we allemaal:           Een bijbelverhaal, zingen, knutselen of een spel.

Kom je ook gezellig? De kosten zijn 1 euro.

Voor vragen kun je contact opnemen met:

Tina Bakker  06-30091017

Meidengroep Shine

Meidengroep Shine is bedoeld voor alle 12+ meiden bij ons in de kerk. Een keer per maand komen wij, in drie verschillende leeftijdsgroepen, op vrijdagavond bij elkaar om samen een leuke activiteit te doen. Het doel van deze meidengroep is “een band creëren” met jonge meiden. Vanuit deze relatie kunnen we de meiden ook stimuleren om deel te nemen aan onze kerkelijke activiteiten.

Overzicht Leiding per leeftijdsgroep :

Shine 1(14/15 jaar ) 20:00-22:00 : Christianne Kapitein, Henria Romkes en Willy Post
Shine 2(13/14 jaar) 19:30-21:30: Janneke Baarssen, Ariejonne Oost en Jacoliene van de Berg
Shine 3 (12/13 jaar )19:30-21:30: Lieneke Korf, Henrieke Brands, Jennita Nentjes en Judith Bos

De Zaagclub

De zaagclub is bedoeld voor jongens van acht tot en met twaalf jaar. In het winterseizoen is er elke woensdagavond zaagclub, van 19.00 tot 20.30 uur (m.u.v. de schoolvakanties). Tijdens de avonden wordt er eerst gebeden en een kort bijbelverhaal gedaan. Daarna is er tijd voor houtbewerking en gezelligheid. Doel is jongens al op jonge leeftijd op een leuke manier bij de kerk te betrekken en met elkaar bezig te laten zijn.

De jongens betalen 1 euro per keer.

Leiding wordt gegeven door:

Henk Visscher & Pieter Oost
Wilhelm Ras & Bou Tims