Arkerdag (2019)

2e pinksterdag stond onze jaarlijkse Arkerdag gepland, met een dagvullend programma. Door het slechte weer op zaterdag waren we genoodzaakt om de tenten maandag ochtend vroeg op te zetten met de hoop dat ze zouden blijven staan.. we verwachtte namelijk niet zulk mooi weer. Gelukkig kregen we daarbij hulp van sterke broeders, ze hadden net de heerlijke broodjes van “de Kof” achter de kiezen en ze konden aan de bak, het traditionele pinksterontbijt stond namelijk al om 8 uur klaar..
En wat was het de hele dag mooi weer en wat hebben we genoten. Na de kerkdienst waarin ons koor medewerking had verleend, stond er in de tent een lekker bakje koffie en thee klaar met natuurlijk een heerlijk gebakje, gemaakt door een aantal vrouwen uit onze gemeente. Daarna konden we beginnen met de BBQ en de arkerveiling.
Het zonnetje scheen zo lekker dat de tafels en stoelen buiten de tent werden gezet en Klaas Brouwer maar zorgen dat iedereen hem goed kon verstaan, want ja, die stond in de tent alle mooie spullen, kadobonnen, taarten, soepen, zalmen ect.. te veilen voor de kerk.  Door ieders inzet hebben we ongeveer 6000 euro hiermee opgehaald. Wat fantastisch!
Iedereen (wat hebben onze kosters ook veel gedaan) hartelijk dank voor de gezelligheid en het meewerken aan deze geweldige dag! Dit was echt een ‘gemeente zijn’ gevoel. Alle lof en eer aan Hem!
Hieronder een linkje naar een aantal foto’s: