Kids Bingo

Vrijdagmiddag 6 november willen wij een kids bingo organiseren voor alle kinderen van de kerk! Met hele leuke prijzen, denk aan Soetendal, Intertoys, Uni-corns en game tegoed😉 De Bingo zal gedaan worden via de Watts App. Gekochte kaartjes kunnen voor de tijd afgehaald worden en gewonnen prijzen worden na de tijd bij je thuis bezorgd.

Hoe werkt het? Je meldt je aan met een berichtje via Watts App. Op de dag van de Bingo maken we een speciale “de Ark Bingo” Watts App groep aan. Wij draaien de bingo en zetten de nummer op de app. Heb je bingo, stuur je zo snel mogelijk een SPRAAKBERICHT met Bingo!!! gevolgd door een foto van je kaartje! Heb je een goede bingo brengen we na de tijd de prijs bij je thuis. Zijn er meerdere bingo’s dan loten we en we zorgen natuurlijk voor een troostprijs. Kosten zijn €2,50 per boekje en daarmee spelen we 9 rondes (3 per kaart)

Wil je meedoen? Geef je dan op bij Andrea op nummer 0646031900

Kaartjes kunnen op 6 november van 13.45 tot 14.45 uur worden opgehaald in de kerk. Betaling graag gepast en contant. Om 15.00uur begint de Bingo!

Alvast heel veel Bingo plezier toegewenst!!!

Pssst… Vrijdag avond 13 november houden we ook een volwassen Bingo met hele gave prijzen. Info volgt😉

Deze Bingo organiseren wij om inkomsten te genereren voor de Kerk mede vanwege het niet kunnen houden van de jaarlijkse kerst Bazark! Wij zullen voor de prijzen zo veel mogelijk sponsoren zoeken.