Richtlijnen bijwonen kerkdienst

1. Aanmelden voor de dienst via de app is verplicht(bij uitzondering, indien geen mogelijkheid tot app, via scribaat)
  2. Ga alleen naar de kerk indien geen klachten of ziekte verschijnselen (koorts en of verkoudheid)
  3. Houd 1.5 m afstand indien niet van hetzelfde huishouden
  4. Er kan geen gebruik gemaakt worden van de garderobe
  5. We verzoeken iedereen zo weinig mogelijk gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen (het liefst niet)
  6. Volg ten alle tijden de aanwijzingen van de coördinatoren op ( te herkennen aan de gele hesjes)
  7. Meld u bij de hoofdingang, de coördinator zal u enkele vragen stellen en zal u naar de juiste ingang verwijzen
  8. Bij het binnengaan van de kerk vragen wij u om uw handen te desinfecteren
  9. Bij het binnengaan van de kerk wordt de collecte gehouden
  10. U krijgt een zitplaats aangewezen en wordt gevraagd hier tijdens de dienst te blijven zitten.
  11. Bij het uitgaan van de kerk wordt u gevraagd om te blijven wachten op uw plek totdat de coördinator u aanwijzingen geeft om de kerk te verlaten.