Wycliffe Bijbelvertalers

Namens Wycliffe Bijbelvertalers zijn Willem en Christien Baarssen uitgezonden naar West-Afrika. Daar werken zij binnen een team van bijbelvertalers. Willem als financieel expert binnen de organisatie, terwijl Christien betrokken is bij het stimuleren van lees- en schrijfonderwijs in de kerk. Een grote uitdaging in een land met tientallen verschillende talen en waar minder dan de helft van de mensen kan lezen en schrijven.

Gebed vanuit onze gemeente, maar ook financiƫle ondersteuning blijft hard nodig. Van harte bevelen wij deze collecte bij u aan.

Voor actueel nieuws rond Willem en Christien verwijzen wij u naar hun bijdragen in het kerkblad, of kunt u zich opgeven voor de nieuwsbrief op willemenchristien.nl